utorak, 30. svibnja 2017.

KRATKO PREDSTAVLJANJE!



Postovani citaoci,

i ako ja nisam kandidat na lokalnim izborima 2017 u Republici Hrvatskoj neprestano dobivam mailove sa upitom o politickim i ekonomskim pitanjima, osobnim problemima nekih clanova facebook-a, pitanja o mojem privatnom zivotu, pitanja o nezavisnoj listi ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI itd.

Dosta sam zauzet s mojim marketing timom u ovoj predizbornoj kampanji k tome jos moj privani zivot, mnogi volonterski projekti, sastanci i skupovi pa na zalost do sada nisam ulovio vremena da odgovorim na sva pitanj koja mi stizu.

Dabi odjednom odgovorio bar na jedan dio pitana dati cu ovdje kratki pregled o nezavisnoj listi, moj zivotopis te program nezavisne liste za lokalne izborne u Republici Hrvatskoj 2017. Na ostatak pitanja i razne upite odgovarat cemo kad sezavrse izbori. Hvaka na razumijevanju. A sad kratki pregled:


PAR RIJECI O NASOJ NEZAVISNOJ LISTI:
Nasa nezavisna Lista ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI utemeljena je 2012. godine u gradu Stuttgartu. Cilj osnivanja liste je bio dignuti ekonomski Domovinu Hrvatsku na noge te intenzivnije povezati Iseljenu Hrvatsku sa Domovinom.

Takodjer je bio drugi vazni cilj borba za politicka prava Iseljene Hrvatske u Domovini, ponovno osnivanje "Ministarstva iseljenistva", odnosno transformaciju Drzavnog ureda ua Hrvate izvan Republike Hrvatske u Ministarstvo iseljenistva, sto je ostao do danas prioritetni cilj nase nezavisne liste. Jednak broj saborskih zastupnika za sveizborne jedinice (maksimalno 10 po svakoj), Ukidanje nelikvidnih Hrvatskih zupanija te stvaranje "5 Hrvatskih banovina" itd. Dok te ciljeve ne ostvarimo mi od naseg nauma necemo odustati.

Nasa nezavisna lista je prvi puta nastupila na hrvatskoj politickoj sceni 2015., a potom 2016. godine na parlamentarnim izborima u koaliciji sa Hrvatskom Strankom Reda u 3 izborne jedinice u Republici Hrvatskoj te  u XI. izbornoj jedinici.

Ove godine na lokalimizborina smo nastupili saskupom koalicijskih stranaka za gradsku skupstinu grada Zagreba, a na celu sa Hrvatskom Krscanskom Demokratskom Unijom - Dr. Marko Veselica.
U grau Duga Resa smo podrzali HSS-ovog gradonacelnika gospodina Tomislava Boljara te koalirali sa HSS-om Duga Resa i sa SDP-om Duga Resa.

Za iduce parlamentarne izbore u grubo je dogovorena koalicija sa HKDU-Dr. Marko Veselica i drugim koalicijskim partnerima sa ovihizbora.

Prijatelji nase nezavisne liste zive na svih 5 kontinenata, kako u Domovini Hrvaskoj tako i van nje. Nasa nezavisna lista nije udruga, a niti politicka stranka, vec slobodno udruzenje slobodnih ljudi.

 NEZAVISNA LISTA "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" IMA 6 CLANOVA GLAVNOG ODBORA. gLAVNI ODBOR NASE NEZAVISNE LISTE ODLUCUJE O SVIM VAZNIM ODLUKAMA TE JEDNIM DEMOKTARSKIM DA ILI NE POTVRDJUJE ILI ODBIJA POLITICKE PROJEKTE NEZAVISNE LISTE.


IMAMO i malu facebook grupu koja se bavi politickim pitanjima nase Domovine Hrvatske, a mozete je  vidjeti pod slijedecim linkom:
 
 
MOJ ŽIVOTOPIS:



Rođen sam 1969. godine u Dugoj Resi u radničkoj obitelji. Osnovno i srednje školovanje završio sam u Dugoj Resi i Karlovcu, a studije u Zagrebu.
Po zanimanju sam inženjer tekstilno-mehaničke tehnologije te diplomirani inženjer prometa. Magistrirao sam poslovnu ekonomiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (znanstveni studij).
Kao hrvatski dragovoljac sudjelovao sam u Domovinskom ratu od 1991.-1993. godine.
Nakon završenih studija radio sam u Republici Hrvatskoj i Saveznoj Republici Njemačkoj.
Bio sam zaposlen kao državni službenik u Zagrebu (MUP RH) te radio u Gradskom arhivu u Stuttgartu. Radio sam u različitim tvrtkama na području sigurnosti, trgovine, prodaje, financija, investicija te području energetike.
Danas se bavim savjetovanjem (energetika i održivi razvoj).
Napisao sam 5 knjiga koje su objavljene u belgijskoj izdavačkoj kući "Peleman Industries NV" te u njemačkoj izdavačkoj kući "epubli GmbH"!
Od 1999. godine živim u Stuttgartu te redovito posjećujem Domovinu Hrvatsku (rodni grad Dugu Resu). Za vrijeme svakog posjeta Domovini poslovno i privatno se krećem na relaciji Duga Resa – Karlovac – Zagreb.
Katolik sam i vjernik.


U slobodno vrijeme slikam, fotografiram, igram šah i družim se s prijateljima.


Od 2002. godine član sam organizacije „SOS Kinderdorf e.V.“ koju redovito financijski pomažem.
Od 2014. godine član sam njemačkog pokreta za "zaštitu porodice" te "definiranje braka kao zajednice žene i muškarca" – DEMO FÜR ALLE!


Član sam udruge za umjetnost iz Stuttgarta "Württembergischer Kunstverein Stuttgart“ od 2016. godine




Moj volonterski angažman:



- „UVNT GRUPPE“ - Inicijativa za promet, moderne tehnologije i održivi razvoj. Volonterski rad od 2007. godine. Jedan sam od osnivača inicijative, te danas jedan od tri glavnih voditelja inicijative.
- „Merlin Stuttgart e.V.“ - Kulturno društvo, volonterski rad od 2013. godine
- „Lichter-Bilder-Schau“ - Umjetničko-socijalni projekt, volonterski rad od 2014. godine
- „POSLOVNI USPJEH", "NOVI VINODOLSKI & CRIKVENICA", "Nezavisna lista ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" – Facebook grupe, Moderiranje i Co-Moderiranje grupa od 2012. godine
- "HIT & E e.V." Hrvatska udruga Inžerenja, tehničara i ekonomista iz Stuttgrta. Vanjski sam suradnik udruge te volonter od 2017. godine
- "HRVATSKI SVJETSKI KONGRES e.V." krovna udruga za Hrvate izvan Republike Hrvatske. Vanjski sam suradnik udruge te volonter od 2017. godine.
- Udruga "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI e.V." osnovana 2017. godine u Stuttgartu. Trenutno je u procesu registracije na sudu u Stuttgartu. Obnašam dužnost predsjednika udruge!
"Nezavisna lista ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI", političko udruženje građana u Domovini i Hrvatskom Iseljništvu. Jedan sam od osnivača nezavisne liste u kojoj volontiram od 2012.godine. Član sam "GLAVNOG ODBORA" nezavisne liste.


Napisao sam i izdao 5 knjiga. Knjige u kojima sam obradio teme iz područja realne ekonomije, održivog razvoja, međugeneracijske solidarnosti te socijalne pravednosti, su slijedeće:

1. "Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost“, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
2. "Posljednja ruža hrvatska“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
3. "Održiva ekonomija Republike Hrvatske“, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
4. "Izazovi globalizacije u 21. stoljeću“, 2015, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV

U pripremi za izdavanje je knjiga "Komentari o politici i održivoj ekonomiji Republike Hrvatske". Knjiga će biti izdana te dostupna čitaocima, najvjerovatnije od lipnja / srpnja 2017.

Dražen Katić
Stuttgart, svibanj 2017


Program nezavisne liste ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI (gruba skica programa za nase kandidate i koalicijskepartnere) mozete vidjeti pod slijedecim linkom:




Nema komentara:

Objavi komentar