četvrtak, 27. srpnja 2017.

PREDMET: Kritika prema upravi Kauflanda k.d. Karlovac!




Kaufland Hrvatska k.d.
Vile Velebita 6
10 040 Zagreb
01 / 2380 590


Podnosioc žalbe:
mr.sc. Dražen Katić, dipl.ing.
Savezna Republika Njemačka
Stutgart


PREDMET: Kritika prema upravi Kauflanda k.d. Karlovac!

Poštovane dame i gospodo Kauflanda Hrvatska k.d.,

24.06.2017 sam bio u posjeti Domovini, obišao grad Karlovac te izvršio kupovinu proizvoda u Vašoj poslovnici u Karlovcu na "Tržnici". Kao potrošač bio sam nezadovoljan "pravilima poslovanja" koje je postavila uprava Kauflanda Karlovac ili uprava Kauflanda Hrvatska.

Moje nezadovoljstvo upisao sam u "Knjigu prigovora – 1030-201" te do danas nisam dobio pismeni odgovor iako sam to izričito tražio. Po Zakonu o zaštiti potrošača Republike Hrvatske dužni ste potrošaču odgovoriti na njegovu žalbu odnosno pismeno očitovanje u "Knjizi prigovora".

Od moje pismene žalbe prošlo je više od mjesec dana. Bilo je dovoljno vremena sročiti jedan kratki odgovor. Ja odgovor nisam dobio iako sam vrlo čitko napisao u "Knjizi prigovora" moju E-mail adresu na koju sam zamolio da mi se odgovor proslijedi.

Ja sam kao potrošač sada doveden u situaciju da se moram obratiti drugim tijelima Republike Hrvatske kako bih dobio odgovor na moju žalbu.


Obratiti ću se slijedećim institucijama i pravnim osobama:

1. Udrugama za zaštitu potrošača Republike Hrvatske 
 
2. Odjel za zaštitu potrošača Republike Hrvatske pri Ministarstvu gospodarstva ili drugom pripadajućem ministarstvu

3. Saborskim zastupnicima Republike Hrvatske koji predstavljaju Hrvatsko Iseljeništvo u Republici Hrvatskoj

4. Hrvatskim zastupnicima u Europskom parlamentu

5. Vladi Republike Hrvatske

6. Kabinetu Predsjednice Republike Hrvatske


Ako ni tada ne dobijem odgovor na moju žalbu obratiti ću se Upravi Kauflanda Njemačke, Europskoj Komisiji te Udrugama za zaštitu potrošača u Europskoj uniji.

Kao prilog prilažem citat iz "Knjige prigovora". U citatu su moguća mala odstupanja od orginalnog teksta jer je tekst koji prilažem prepisan sa fotografije koju sam načinio nakon pisanja žalbe.




CITAT:

KRITIKA: prema upravi Kauflanda k.d. Karlovac!

"Nisam imao sitnog novca za željezna kolica pa sam uzeo plastična. Natrpao sam ih puna proizvoda te na kasi želio proizvode odvesti do auta. Želio sam kao garanciju za kolica ostaviti osobnu iskaznicu. To nije bilo dozvoljeno.

Dok sam došao sa željeznim kolicima koje sam kasnije podignuo bila mi je djelomično strgana biljka paprike koju sam kupio.

Pitanje za upravu Kauflanda k.d.:

1) Objasnite mi riječ "fleksibilitet" i što je "zadovoljstvo kupca"?

2) Da li ste ikad bili u Njemačkoj i promatrali rad Kauflanda u Njemačkoj?"

Završen CITAT!


Dalje sam ispunio formular sa pitanjima u "Knjizi prigovora", kako slijedi:

Je li Vaša reklamacija riješena u poslovnici? - NE

Želite li odgovor na Vaše primjedbe? - DA

Kupac: Dražen Katić

Datum: 24.06.2017


Na kraju moje pismene žalbe ekstra sam napisao:

Molim odgovor pismenim putem na slijedeću E-mail adresu: business-partner@gmx.net što je jasno vidljivo iz priloženih fotografija!


Izgubivši tako moje vrijeme u Kauflandu, a koje je bilo predviđeno za "brzu kupovinu" uputio sam se autom prema izlazu. Na parkirnoj kućici sam dao moju parkirnu karticu te od djelatnice Parkinga d.o.o. saznao da moram platiti 14 kn parkiranje. Začudio sam se jer sam u Kauflandu proveo manje od 90 minuta, a opće je poznato da je prvih 90 minuta u prodajnim centrima u Europi besplatno.

Postavio sam pitanje: "Zašto moram platiti parkiralište?"

Odgovor djelatnice: "Niste potvrdili parkirnu karticu na blagajni!"

Moje pitanje: "Molim Vas gdje piše da moram potvrditi parkirnu karticu?"

Odgovor: "Na parkirnoj kartici!"

Zamilio sam djelatnicu Parkinga d.o.o. da mi ponovo pokaže parkirnu karticu koju sam joj dao.


Na parkirnoj kartici je stajalo:

Kaufland Karlovac
Parking d.o.o.
Trg Josipa Broza 5
47 000 Karlovac

Upoznajte se sa uvjetima korištenja na info tablama


kao što slijedeća slika i prikazuje:




Odgovorio sam: "Na parkirnoj kartici to ne piše."

Djelatnica je uzela karticu natrag te izjavila: "Pisalo je prošli mjesec".

Moje pitanje: "Gdje se nalaze info table. Ja ni jednu nisam vidio."

Djelatnica: "Nalaze se na parking ulazu u Kauflandu"!

Platio sam 14 kn te autom izišao iz parkirne garaže Kauflanda.

Cijela konverzacija između djelatnice Parkinga d.o.o. i mene protekla je u ugodnom tonu. Napominjem da je djelatnica Parkinga jako ljubazno odgovorila na sva moja pitanja, bila je nasmijšena što je vrlo rijetka pojava u prodaji u Republici Hrvatskoj. Iza mog automobila nije stajao niti jedan drugi auto u redu. Djelatnica Parkinga d.o.o. si je uzela vremena i nije me požurivala u mojoj namjeri da saznam na koji način funkcionira parkiranje u Kauflandu Karlovac. 
 
Po mojoj osobnoj procjeni ona je odličan primjer kako se treba odnositi prema Hrvatskom potrošaču u Domovini. S moje strane svaka pohvala!

Pošto sam izišao iz parkirne garaže Kauflanda te ostavio automobil na drugom parkirnom mjestu na ulici u blizini karlovačke tržnice, vratio sam se pješke do ulaza da vidim gdje se nalazi info tabla za parkiranje. Info table nije bilo već samo oznaka na kojoj je pisalo "Za sve naše kupce 90 minuta besplatnog parkiranja"! Oznaku prikazuju slijedeće dvije slike:



Nije mi bilo jasno gdje se nalazi info tabla na kojoj piše da se parkirna kartica mora na blagajni potvrditi. Bolje sam se zagledao i vidio "info tablu" većih dimenzija na lijevoj izlaznoj strani iz parkirne garaže.

Od ulazne pozicije na kojoj sam stajao i napravio gornje dvije fotografije nije se mogao pročitati sitan napisani tekst. Otišao sam do lijeve izlazne strane i zaista vidio sitno napisani tekst o "Potvrdjivanju parkirne kartice na blagajni". Taj tekst se mogao jedino pročitati ako se nalazite direktno na izlaznoj traci ispred info table i jedino u slučaju da imate dobru dioptriju.

Moja pitanja za upravu Kauflanda k.d. – Karlovac te upravu privatne tvrtke Parking d.o.o.:

1. Zašto se "info tabla" nalazi na lijevoj strani "izlazne trake", a ne na ulaznoj traci?

2. Zašto su slova na "info tabli" koja pišu o "potvrdjivanju parkirne kartice na blagajni" toliko sitna da se jedva vide pročitat kada stojite direktno ispred "info table"?

3. Zašto smatrate da vozač koji ulazi automobilom u parkirnu garažu iz vožnje po ulaznoj traci može vidjeti ono što jedva vidi pješak koji se nalazi na lijevoj "izlaznoj traci" direktno ispred "info table"?

4. Zašto više na parkirnoj kartici ne piše da se mora potvrditi na blagajni kao što je to slučaj prije bio?

5. Da li je sve gore navedeno propust uprave Kauflanda k.d. Karlovac i privatne tvrtke Parking d.o.o. i tko je za taj propust iz uprave odgovoran?

6. Da li smatrate da potrošač koji Vam donosi novac i profit treba snositi i plaćati cijenu Vaših propusta?

7. Ako nije učinjen propust i nitko ne snosi odgovornost iz uprave obadvije tvrtke, da li se radi o namjernom zbunjivanju i "nelegalnom otuđivanju novca" posebno stranih turista i Hrvatskog Iseljeništva koje se nalazi u posjeti Domovini Hrvatskoj? Ako je to slučaj molim javno očitovanje!
Djelatnice na blagajni Kauflanda te u naplatnoj kućići parkinga su bile ljubazne i profesionalne. Sa moje strane svaka pohvala te ih predlažem za "djelatnice mjeseca" kako u tvrtci Kaufland k.d. Karlovac tako i u privatnoj tvrtci Parking d.o.o.

Zamoljavam da se istraži tko je u Upravi obadvije tvrtke odgovoran za gore navedene propuste u kojima sam ja kao "potrošač" kako financijski tako i vremenski oštećen. Zamoljavam da me se izvijesti koje su sankcije poduzete protiv onih rukovodioca koji su odgovorni za propuste.

I zadnja opaska,

Kada sam ostavio proizvode na kasi Kauflanda i išao po željezna kolica nije ih bilo u prizemlju nego sam krenuo na kat da ih podignem. Vozeći se posmičnim stepenicama vidio sam kako iz garaže dvije djelatnice guraju najmanje tri metra spojenih kolica prema posmičnim stepenicama.
To me je zapanjilo. U Njemačkoj u Kauflandu posebno su zaposleni eksterni ljudi na "mini-job bazi" (450 € mjesečno) koji obavlaju te poslove, a naravno ne obavljaju istovremeno i prodaju proizvoda. U Njemačkoj nikada nisam vidio žene koje guraju prazna kolica prema mjestu za posudbu, već te poslove obavljaju redovito muškarci.

Ja osobno znam koliko su ta kolica teška jer sam jednom kada sam išao u kupovinu u Stuttgartu pomogao djelatniku koji je sam ta kolica gurao. Ja znam da to nije i ne smije biti posao za žene.


Poštovane dame i gospodo iz Kauflanda k.d. Hrvatska,

Da li ste se ikad zapitali kakvu sliku na potrošača ostavlja prizor guranja praznih kolica od strane žena koji sam ja vidio?

Da li ste se zapitali kako se osjećaju Vaše zaposlenice koje pored cijelog stresa na blagajni imaju obavezu gurati i željezna kupovna kolica?

Da li smatrate da je Kauflandu-Njemačka svejedno kako se radi u pojedinim poslovnicama izvan Njemačke i da li oni odobravaju takav odnos prema zaposlenicima?

Da li u opisu radnog mjesta Vaših zaposlenica i potpisanim radnim ugovorim stoji "guranje praznih željeznih kolica na mjesto za posudbu"?

I zadnje, da li ste se zapitali kakvu sliku opisani prizor ostavlja na njemačke i domaće državljane koji provode godišnji odmor u Domovini Hrvatskoj te kupuju proizvode u Kauflandu k.d. Karlovac?

Ja Vas zamoljavam da mi odgovorite na ona pitanja koja sam postavio u "Knjizi prigovora" prije više od mjesec dana, jer ja ostvarujem pravo na odgovor po Zakonima Republike Hrvatske te europskim Zakonima o zaštiti potrošača.


S dužnim štovanjem!


Dražen Katić

Stuttgart, 27.07.2017


Prijava trzisnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva - slucaj Kaufland k.d. Karlovac!  - pod slijedecim linkom:


Broj komentara: 6:

  1. 1011/17/18 28.07.2017.

    Poštovani g. Katić,



    Vi ste se požalili Kauflandu koji Vam nije odgovorio.

    Prema članku 10 Zakona o zaštiti potrošača morali su Vam odgovoriti u roku 15 dana od dana kada ste se požalili.

    Predlažemo da ih radi neodgovaranja prijavute tržnim inspektorima
    Ministarstvo gospodarstva - Uprava za inspekcijske poslove u gospodarstvu, Ulica grada Vukovara 78 , 10000 Zagreb -Tel: 01 610 9771 , 01 610 6111 (centrala) -E-mail: prijave@mingo.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Poštovani,

    razumijem Vašu ljutnju, no, neću procjenjivati jeste li u pravi ili
    ne, jer to ni ne tražite.

    Do sada ste uradili što ste trebali, te Vam je na raspolaganju sukladno
    čl. 10. stavak 5. (Trgovac je dužan u pisanom obliku odgovoriti na
    prigovore iz stavaka 1., 2. i 4. ovoga članka u roku od 15 dana od dana
    zaprimljenog prigovora.) Zakona o zaštiti potrošača slijedeći korak tj.
    mogućnost, a to je prijava Gospodarskoj inspekciji Ministarstva
    gospodarstva.

    Predviđena kazna za to što Vam nisu odgovorili je sukladno čl. 138. st.
    13. (u pisanom obliku ne odgovori na zaprimljeni prigovor potrošača iz
    članka 10. stavka 1., kao i na pisane prigovore potrošača zaprimljene
    putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte najkasnije u roku od
    15 dana od dana zaprimljenog prigovora (članak 10. stavak 5.)) je
    10.000,00 do 100.000,00 kuna kojom će se kazniti za prekršaj trgovac –
    pravna osoba.

    Prijavu možete predati na jedan od slijedećih načina:

    - putem elektroničke pošte: prijave@mingo.hr na propisanom obrascu PRIJAVA
    POTROŠAČA TRŽIŠNOJ INPEKCIJI

    - putem Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača (CISZP)-
    https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

    - putem pošte na adresu:
    MINISTARSTVO GOSPODARSTVA, PODUZETNIŠTVA I OBRTA
    UPRAVA ZA INSPEKCIJSKE POSLOVE U GOSPODARSTVU
    Ulica grada Vukovara 78, 10 000 Zagreb

    -osobno u Pisarnici Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta

    Obrazac prijave Vam je u privitku.

    Nadam se da sam Vam bar malo pomogao, ako imate još kakvih nejasnoća, na
    raspolaganju sam !

    Srdačan pozdrav !

    Željko Tomašić



    P.S.

    Kad idete u bilo koju članicu EU, možete se obratiti za savjete ECC u toj
    zemlji, kod nas je to ECC Hrvatska http://ecc-croatia.hr/

    P. P.S. Zakon o zaštiti potrošača ni u Hrvatskoj ni u ostalim članicama EU
    ne poznaje status potrošača "Iseljeni Hrvat" ;)




    OdgovoriIzbriši
  3. Nema na čemu, no moj osobni stav je da u Kauflandu u Hrvatskoj ne rade
    ništa što im nije naloženo od gazde iz Njemačke. A za gazde iz Njemačke
    smo mi primitivni balkanci koji krademo po njihovom Kauflandu, pa treba
    biti bezobrazan prema kupcima.

    Da ste počeli s njima razgovarati na njemačkom, lizali bi Vam pete. Osobno
    sam kao predsjednik ROZP više puta prijavljivao Kaufland zbog bahatoga i
    omalovažavajućeg ponašanja, ni nijedna inspekcija NIKADA nije postupila
    prema prijavi, jednostavno u Hrvatskoj ne smiju ulazizi u nadzor u strane
    trgovačke lance.

    Vjerojatno niste primijetili da u Kauflandu i Lidlu ne postoje kamere, ali
    postoji osigarnje fizičkim osobama. Zaštitati šeću među kupcima u obja
    trgovačka lanca i prate hoće li tko što ukrasti i ako se samo posumnja
    odvode kupca u posebnu prostoriju gdje ga detaljno pretresaju, tražeći čak
    da se skine do gola.

    Ja sam često u Njemačkoj i bio sam tamo u Kauflandu i Lindlu, pa sam baš
    obratio pozornost na to. Zaštitare nisam nigdje vidio ili ih nema ili su
    se dobro sakrili :) :). A u Hrvatskoj, pošto sam aktivist u Pokretu za
    zaštitu potrošača sam više puta rekao zaštitaru i u Kaufladnu i u Lidlu da
    se makne od mene ili ću zvati policiju, jer me iritira :) :).

    Srdačan pozdrav !

    Željko


    OdgovoriIzbriši


  4. Poštovani gospodine Katić,

    srdačno zahvaljujemo na Vašem javljanju od 02.08.2017.

    Najiskrenije se ispričavamo zbog nezadovoljstva iskazanim u Vašem dopisu.
    Naime, odgovor na Vaš prigovor smo proslijedili u zakonskom roku, Vama i poslovnici, međutim dogodila se pogreška prilikom unosa Vašeg e-mail-a, što se vidi na slici u prilogu. Također, Vas moramo obavijestiti da se odgovor na Vaš prigovor u pisanom obliku nalazi na Info pult od 26.6.2017.
    Kaufland Hrvatska nastoji pratiti europske trendove poštujući Zakone RH i zakone o pravima potrošača.
    Djelatnice Službe za potrošače, moraju svakom kupcu odgovoriti na sva pitanja, želje i prigovore u zakonskom roku, kako usmene tako i pismene te nas je, iskreno, Vaša kritika jako dojmila. Nama je svaki kupac bitan, ali nastojimo, pogotovo u vrijeme godišnjih odmora i ekspanzije turista u Lijepu našu, pokazati kako Služba za potrošače može i mora djelovati, opravdajući samo ime Kaufland
    Svjesni činjenice cijele situacije, samim tim što ste i dio Vašeg posjeta Domovini izdvojili da posjetite naš trgovački centar i dali nam povjerenje, ljubazno Vas molimo da uvažite našu ispriku.

    Jako nam je žao što ste imali razloga za nezadovoljstvo radi nemogućnosti iznošenja plastičnih košarica izvan poslovnice. Međutim, sukladno internacionalnim smjernicama, crvene košare koriste se samo u svrhu kupovine unutar prodajnog prostora te se nažalost ne mogu iznositi niti koristiti van prodajnog prostora.
    Što se tiče Vašeg upita vezanog za table s obavijesti o ovjeri računa, provjerom u samoj poslovnici smo dobili obavijest da se nalazi na 4 točke: na početku uspona na parkiralište prije rampe, na samom parkirnom automatu, prije pokretnih stepenica u predvorju poslovnice te na izlazu prije naplatne kućice.
    Obzirom na lokaciju i frekventnost samog parkirališta, ovo pravilo je uvedeno kako bi našim kupcima omogućili nesmetanu kupovinu u trajanju od 90 minuta.

    Zahvaljujemo na razumijevanju te se nadamo da će te prilikom sljedećeg posjeta Domovini, posjetiti naš centar, gdje ćemo nadamo se, opravdati povjerenje i da će te se vratiti doma s lijepim i pozitivnim utiscima.








    Srdačan pozdrav,

    Vaša

    Kaufland Služba za potrošače

    Zorica

    Tel.: 0800/223 223



    Budući da se konstantno želimo razvijati, rado bismo čuli povratnu informaciju o našoj Službi za potrošače putem ovog Link-a

    www.kaufland.hr

    Kupci su najzadovoljniji Kauflandom!
    Dokazano!

    Kaufland Hrvatska k.d.
    Vile Velebita 6 - 10040 Zagreb

    OdgovoriIzbriši
  5. Postovane dame i gospodo,

    Vi meni niste odgovor u propisanom roku od 2 tjedana uputili na moju zalbu vec sad. Od tada je proslo 6 tjedana.

    Citiram odgovorkoji sam dobio od udruge za zastitu potrosaca:

    "Poštovani g. Katić,

    Vi ste se požalili Kauflandu koji Vam nije odgovorio.
    Prema članku 10 Zakona o zaštiti potrošača morali su Vam odgovoriti u roku 15 dana od dana kada ste se požalili.
    Predlažemo da ih radi neodgovaranja prijavute tržnim inspektorima
    Ministarstvo gospodarstva - Uprava za inspekcijske poslove u gospodarstvu, Ulica grada Vukovara 78 , 10000 Zagreb -Tel: 01 610 9771 , 01 610 6111 (centrala) -E-mail: prijave@mingo.hr"

    Ja sam prijedlog Udruge za zastitu potrosaca razmotrio i kako su mi oni predlozili prijavio sam Kaufland - Karlovac 31.07.2017
    na propisanom obrascu Trzisnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva.

    Jucer sam dobio odgovor od Ureda Predsjednice gdje mi se takodjer savjetovalo da Vas prijavim Ministastvu gospodarstva.

    Ovaj odgovor koji ste mi proslijedili sada, 4 tjedna nakon isteka roke nije odgovor nego hrpa napisanih floskula. Vi u pismu tvrdite da postoje cetiri table na kojima se jasno vidi da se racun mora nablagajni potvrdit. Iako sam Vam ja u pismu poslao slike ulaza u garazu gdje je jeano vidljivo da te table nema, vec postoji jedna mala tabla na kojoj jedino pise da seprvih 90 minuta ne naplacuje, Vi mene Vasim odgovorom vrijedjate i iznosite novu neistinu.

    Da ste procitali pazljivo Zakon o zastiti potrosaca, ne bi meni ostavljali odgovor na pultu, vec bi ga meni osobno uputili u navedenom roku na moju citljivo napisanu Email adresu.

    Kao sto se jasno vidi iz prilozene slike moje napisane zalbe koju sam Vam poslao - moja je email adresa je citko napisana. A da nije citko napisana ne bi ni sada odgovorili na nju jer ja Vas odgovor ne bi primio.

    Ovim Vasim odgovorom me ponovo vrijedjate, sto Vam nikako ne moze sluzit na cast. Vas odgovor je neprofesionalno napisan, obiluje lazima iako ste dobili slike kako moje prijave tako i ulaza u sam objekt Kauflanda.

    Ako Ministastvo Gospodarstva ne pokrene postupak prema Vama ja cu i Ministarstvo gospodarstva i Vas prijaviit Udrugama za zastitu potrosaca pri Europskoj Uniji te Europskoj Komisiji.

    Pozdrav iz Stuttgarta.

    Drazen Katic

    OdgovoriIzbriši
  6. Poštovani g. Katiću,

    žao nam je da ste doživjeli neugodnosti tijekom kupovine u trgovini Kaufland u Karlovcu.

    S obzirom na to da navedena problematika nije u nadležnosti zastupnika u Europskom parlamentu preporučujem kako biste prvo trebali iscrpiti sve mogućnosti u Hrvatskoj.

    Odnosno, provođenje Direktive EU-a o pravima potrošača u nadležnosti je država članica.

    U Hrvatskoj djeluje besplatno Savjetovalište za zaštitu potrošača: http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/

    Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske: http://www.potrosac.hr/

    Pri kupnji u drugoj državi članici pravnu zaštitu možete zatražiti na više načina:

    - neformalno rješavanje sporova: mogli biste se prvo pokušati dogovoriti oko rješavanja spora neposredno s trgovcem ili se za pomoć obratiti udruzi za zaštitu potrošača u svojoj zemlji.

    - izvansudski postupci: možete pokušati riješiti vaš problem postupcima alternativnog ili internetskog rješavanja sporova.

    - sudski postupak: povrat novca od trgovca iz druge države članice EU-a možete dobiti postupkom za sporove male vrijednosti i platnim nalogom.

    Također se možete obratiti i jednom od Europskih potrošačkih centara

    - Oni vas mogu obavijestiti o vašim pravima u skladu sa zakonodavstvom EU-a i nacionalnim zakonodavstvom o zaštiti potrošača,

    - Savjetovati o mogućim načinima praćenja rješavanja vaše potrošačke pritužbe,

    - pomoći mirno riješiti spor s trgovcima u inozemstvu od kojih ste kupili robu ili usluge, bilo na internetu ili osobno,

    - uputiti odgovarajućem tijelu ako vam mreža Europskih potrošačkih centara ne može pomoći.

    Europski potrošački centri mogu vam pomoći besplatno ako:

    - imate problem s trgovcem u drugoj državi članici EU-a,

    - ste već podnijeli pisanu pritužbu trgovcu,

    - podnosite pritužbu u svoje ime, a ne u ime poduzeća.



    Kontakti Europskog potrošačkog centra u Hrvatskoj su:

    European Consumer Centre

    Ulica grada Vukovara 78, Zagreb

    fax: +385 1 610 91 50

    e-adresa: ecc-croatia@mingo.hr

    Osobni savjeti: e-adresa: savjeti-ecc@mingo.hr

    S poštovanjem,

    --
    Jelena Gazivoda
    Asistentica u Središnjem uredu u Zagrebu
    Ulica kralja Zvonimira 17 (prizemlje-poseban ulaz)
    10 000 Zagreb
    Hrvatska
    info@petir.eu
    Tel: +385 1 7888 609

    OdgovoriIzbriši